4.19
16 חוות דעת
 
 
 
 
 
חופים סוכנות לביטוח
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

החלפת פרטים במקרה של תאונה

 
מבוטחים נכבדים,
במקרה של תאונה יש להשיג כמה שיותר מפרטיו של צד ג', למען טיפול מהיר ויעיל במקרה.

 
 
 

הפרטים הבסיסים הנדרשים הם:

 
  • מספר רישוי
  • מספר פוליסה
  • שם הנהג
  • שם סוכנות הביטוח
  • טלפון של הנהג
  • טלפון של סוכנות הביטוח
  • שם חברת הביטוח
 

לפניכם מספר נקודות המסבירות כיצד לפעול במקרה של תאונת דרכים:

 
  • לא לחתום על שום טופס ללא ידיעת הסוכן.
  • למסור לצד ג' את פרטי הביטוח ואת מספר הטלפון של הסוכנות.
  • במקרה של פגיעת גוף – אם מתבצע פינוי לבית חולים, יש להעביר לסוכנות את שובר מגן דוד אדום ואת שובר המיון, כדי שחברת הביטוח תשלם.
  • גרר – ניתן להזמין גרר דרך הסוכנות במידה שאין נפגעים. במידה שיש נפגעים, יש לקבל את אישור המשטרה להזמנת גרר דרך הסוכנות. ברוב המקרים, כאשר ישנם נפגעים, המשטרה גוררת את הרכב למגרש משטרתי עד תום החקירה.
  • חשוב להישאר ליד הרכב עד הגעת הגרר.
  • במידה שהגרר יגיע אל הרכב ולא יהיו במקום מפתחות לרכב, הרכב לא ייגרר.
 
 
החלפת פרטים במקרה של תאונה
 
 
 
 

טלפונים חשובים:

 
  • משטרה: 100
  • מגן דוד אדום: 101
  • מכבי אש: 102
למידע נוסף צרו קשר עם חופים סוכנות לביטוח: 072-3249560.